هر آنچه که باید در مورد باربری بدانید!


در این مقاله اطلاعاتی راجع به باربری و اهمیت استفاده از باربری به شما ارائه خواهیم داد. با مطالعه این مقاله می توانید مطمئن ترین شرکت باربری را برای انتقال اثاثیه تان انتخاب کنید.

باربری به معنای حمل و نقل کالا می باشد. به عبارت دیگر، هر نوع اقدامی که در راستای جابجایی بار از نقطه ای به نقطه دیگر باشد را باربری می گویند. جابجایی کالا ممکن است از محله ای به محله دیگر، یا از شهری به شهر دیگر یا حتی در سطح بین المللی صورت گیرد.

حمل بار میتواند شامل اسباب و اثاثیه شما باشد و یا حتی جابجایی دستگاه ها، خودروها و سایر موارد دیگر باشد. در بعضی موارد اصطلاح باربری و اتوبار را بجای هم استفاده می کنند. اما دامنه فعالیت باربری نسبت به اتوبار بسیار بیشتر است.

 

اطلاعاتی راجع به باربری - باربری ایران بار

اهمیت استفاده از باربری

باربری در حقیقت حمل و نقل انواع کالا را سازماندهی می کند. آنها تدارکات لازم را برای نحوه جابجایی و ذخیره کالا در حین ترانزیت ترتیب می دهند. با مشتری یا تحویل گیرنده کالا همکاری می کنند تا مطمئن شوند فرآیند ترخیص کالا از گمرک و سایر اسناد و مدارک موجود است یا خیر.

باربری راهی کارآمد و مقرون به صرفه برای عرضه محصولات به بازار هستند. به ویژه برای کسانی که حجم زیادی را انتقال می دهند. یک شرکت باربری به عنوان واسطه بین مشاغل و شرکت های حمل و نقل عمل می کند.

شرکت های باربری در زمینه حمل و نقل کالا متخصص هستند و تمام امور مربوط به جابجایی کالا و فرآیند تکمیل اسناد و مدارک را خودشان انجام می دهند. همچنین شرکتهای وارد کننده و صادر کننده می توانند از دانش تخصصی حمل و نقل بار در مورد قوانین و مقررات کشورهای مختلف در مورد واردات و صادرات بهره مند شوند.

نکاتی که در زمان باربری باید رعایت کرد

برای اینکه بدون دردسر و راحت اسباب کشی را انجام دهیم، ابتدا باید اطلاعاتی راجع به باربری داشته باشید. علاوه بر این، به نکات ایمنی هنگام انتقال بار توجه کنید. زیرا ممکن است در این فرآیند به وسایل شما آسیب جدی برسد.

می توانید از کارگران حرفه ای کمک بگیرید. شرکت های باربری، توسط نیروهای متخصص خود به شما کمک خواهد کرد تا بدون مشکل باربری را انجام دهید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در انتخاب شرکت باربری مطمئن حتما دقت کنید.

بسته بندی اثاثیه برای باربری

بسته بندی اثاثیه و لوازم باید با دقت و مهارت خاصی صورت گیرد. در صورتی که تجربه کافی ندارید می توانید از شرکت های باربری کمک بخواهید. گاهی اوقات با توجه به مشغله زیاد خانواده ها نیاز است افراد دیگری که تجربه کافی در این زمینه دارند، بسته بندی و انتقال لوازم را انجام دهند.

شرکت های باربری، توسط تجهیزاتی مانند چسب پهن، کارتن های چند لایه و پتو و پلاستیک حباب دار به صورت استاندارد تمام اسباب و اثاثیه را بسته بندی می کنند. اغلب خانواده ها نسبت به وسایل منزل خود مانند تلویزیون، مبلمان و سایر وسایل شکننده حساس هستند. به همین دلیل، بهتر است تلویزیون و قاب ها داخل کارتن مخصوص بسته بندی شوند. همچنین، مبلمان برای جلوگیری از خط وخش و ضربه لازم است دور آن ها پتو بپیچید.

بسته بندی کردن لوازم، مهمترین و حساس ترین کار در فرآیند اسباب کشی می باشد. پس بهتر خواهد بود که وقت کافی برای آن اختصاص دهید و برای روز آخر نگذارید.

اگر بسته بندی وسایل شما به صورت استاندارد انجام شود، فرآیند حمل و نقل آن نیز آسان خواهد بود. شما می توانید لیستی از تمام وسیله ها و کارتن ها داشته باشید.

 

اطلاعاتی راجع به باربری - باربری اثاثیه

حمل بار برای شرکت ها

جابجایی محل کار به اندازه جابجایی لوازم منزل دشوار است. اسباب واثاثیه یک شرکت از قبیل میز، صندلی، کمد و سایر وسایل مهم الکترونیکی می باشند و نباید در معرض آسیب و ضربه های جدی قرار بگیرند. از موارد مهمی که باید در هنگام اسباب کشی شرکت یا اداره در نظر داشته باشید، این است که سعی کنید در روزهای تعطیل این کار را انجام دهید. زیرا بسته بندی و انتقال لوازم زمان زیادی را در بر می گیرد. ممکن است مزاحم واحدها اداری دیگر شود.

نکات مهم در زمان اسباب کشی

  • باربری مطمئن را انتخاب کنید.
  • ماشین مورد نظر را برای حمل بار خود انتخاب کنید.
  • تعداد کارگران لازم برای اسباب کشی را مشخص کنید.
  • بودجه مناسب تعیین کنید.
  • وسایل غیر ضروری را حذف کنید.

بیمه نامه باربری

شرکت های باربری تهران، موظف هستند تا در هنگام حمل بار، بار شما را بیمه کنند. این کار به منظور حمایت از مشتری و همچنین بر اساس قانون می باشد.  در صورت داشتن بیمه نامه باربری، بیمه گذار موظف است تا در صورت آسیب احتمالی به اثاثیه شما، هزینه آن را پرداخت کند.

شرکت های باربری مطمئن نیز موظف هستند تا سلامت بار شما را تامین کنند. به همین دلیل، تمام اصول و موارد مربوط به انتقال بار توسط شرکت باربری رعایت می شود.

هدف اصلی خدمات باربری

اطلاعاتی راجع به باربری و نحوه خدمات رسانی آن در بالا توضیح داده شد، سایر خدمات آن را به صورت خلاصه در زیر بیان کردیم.

  • استفاده از مدرن ترین و مطمئن ترین ماشین ها برای حمل بار
  • مشاوره رایگان به شهروندان برای حمل بار و اثاثه
  • ارائه خدمات اسباب کشی و باربری مقرون به صرفه برای تمام شهروندان
  • حمل بار آسان و ایمن برای شهروندان
  • ارائه خدمات ویژه برای حمل اثاثه و بار
  • صرفه جویی در زمان با استفاده از پرسنل مجرب و و متعهد
  • بسته بندی آسان و مقرون به صرفه برای اسباب کشی
  • بیمه رایگان و معتبر اثاثه و لوازم در زمان اسباب کشی

ویژگی های باربری خوب

برخی شرکت های باربری هستند که خدمات مشاوره اسباب کشی را به شما ارائه می دهند. مشاوره اسباب کشی و انجام تمام خدمات مورد نیاز شما از ویژگی های اصلی یک باربری معتبر و قوی می باشد. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت مکانی و زمانی از دیگر ویژگی های یک شرکت باربری می باشد.

شرکت باربری باید به موقع در محل مورد نظر حضور یابد و پرسنل آن از اخلاق و مهارت لازم در انتقال بار برخوردار باشند. حتما توجه داشته باشید که انتقال اسباب و اثاثیه تان بدون کوچکترین آسیب و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *