بسته بندی حرفه ای اثاثیه منزل


بسته بندی حرفه ای اثاثیه منزل

در صورتی که می خواهید وسایل تان را با ماشین شخصی یا ماشین های مخصوص باربری انتقال دهید، برای بسته بندی وسایل حتما نکات لازم را رعایت کنید. برای انجام بهتر این کار می توانید بسته بندی بار را به تیم حرفه ای بسپارید. ممکن است در حین جابجایی بار با ماشین شخصی آسیبی به وسایل وارد شود. انجام این کار در مسیرهای کوتاه نیز خطرناک است و امکان وارد شدن ضربه به اثاثیه بالا است.

کم کردن حجم وسایل برای انتقال

اسباب کشی از مواردی است که از یک هفته قبل درگیر آن خواهید بود. بسته بندی اثاثیه منزل به دلیل تعداد زیاد وسایل ممکن است مدت زمان بیشتری را در بر بگیرد. راه حل مناسب این است که وسایل را به صورت درست بسته بندی کنید و تا  حد امکان از حجم آن بکاهید. برای کم کردن حجم وسایل تان می توانید لوازمی که مدت هاست از آن ها استفاده نکرده اید را دور بیندازید یا به کسی اهدا کنید. توصیه می کنیم اولویت خود را روی وسایل مهم و بزرگ قرار دهید و از بسته بندی آن اطمینان حاصل کنید.

برای بسته بندی وسایل کوچک بهتر است از کارتن های باکیفیت استفاده کنید و از پراکنده شدن آن جلوگیری کنید. بدین ترتیب سرعت بسته بندی، حمل و چیدمان لوازم به محل جدید براحتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: شیوه درست حمل بار

روش های حمل اثاثیه - حمل بار

برنامه ریزی برای انتقال اثاثیه

قبل از اینکه اقدام به انتقال اثاثیه منزل یا دفتر کاری خود کنید، حتما برای نحوه بسته بندی و انتقال آن به محل جدید برنامه ریزی کنید. این امر به شما کمک می کند تا به بهترین شکل و بدون آسیب تمام اثاثیه را انتقال دهید. در صورتی که قصد جابجایی به منطقه ای دور دارید، جابجایی اثاثیه حتما نیاز به برنامه ریزی دارد.

یافتن راه حل مناسب برای جابجایی یا حمل و نقل اثاثیه برای نیازهای شما بسیار اهمیت دارد. اطمینان حاصل کنید که وسایل به چه صورت بسته بندی می شود و چگونه به داخل کامیون قرار می گیرد. تا جایی که می توانید همه چیز را بسته بندی کنید و هیچ چیزی را به صورت جداگانه درون کامیون نگذارید. قبل و بعد از جابجایی حتما از نحوه بسته بندی و قرار گرفتن وسایل اطمینان حاصل کنید. هنگام تخلیه لوازم در مکان جدید حتما لوازم بزرگ را زودتر از سایر لوازم انتقال دهید. سپس به سراغ وسایل کوچک بروید.

حمل اثاثیه منزل بصورت تدریجی

برخی از افراد ترجیح می دهند در زمان کوتاه تری تمام اثاثیه خود را به محل جدید انتقال دهند. اما ممکن است به دلیل حجم زیاد وسایل با آسیب دیدن آن ها روبرو شوید. اگر نسبت به وسایل خود حساس هستید بهتر است در چند مرحله این کار را انجام دهید. بدین ترتیب جابجایی وسایل با حجم کمتر و با دقت بیشتر صورت می گیرد. اما ممکن است زمان بیشتری را در بر بگیرد و برای کسانی که وقت کمتری برای اسباب کشی دارند پیشنهاد مناسبی نخواهد بود.

برخی از افراد از ماشین های شخصی خود برای حمل اثاثیه سبک استفاده می کنند و برای بارهای سنگین از کامیون های شرکت های باربری استفاده می کنند. با این کار هم در هزینه انتقال صرفه جویی می شود و هم وسایل بدون آسیب به مقصد می رسد.

حمل اثاثیه منزل با یک کامیون یا چند نیسان

برای انتقال بار و یا اثاثیه منزل می توانید از روش ها حمل اثاثیه مختلف استفاده کنید. اما کسانی که وسایل منزل شان زیاد است به فکر این هستند که تمام وسایل را به یکباره انتقال دهند. از این رو، می توانید از کامیون بزرگ یا چند نیسان کوچک استفاده کنید. این روش برای مسیرهای کوتاه و طولانی نیز مفید است.

این نکته را در نظر داشته باشید که ماشینی که سفارش می دهید مسقف باشد تا در صورت بارندگی یا طوفان آسیبی به اثاثیه وارد نشود. برای انجام بهتر این کار توصیه می کنیم برای بسته بندی و انتقال وسایل از یک تیم حرفه ای مانند شرکت باربری ایران بار کمک بخواهید.

حمل اثاثیه منزل با چند وانت یا نیسان

در صورتی که مسیر بین محل قدیمی و جدید کوتاه باشد، می توانید بجای سفارش کامیون از یک ماشین نیسان استفاده کنید. در چنین حالتی باید طی چندین مرحله وسایل خود را توسط نیسان انتقال دهید. ممکن است این روش زمان بیشتری را در بر بگیرد و با مشکلاتی روبرو شوید. توصیه می کنیم در صورت دور بودن مسیر حتما از یک کامیون بزرگ و مسقف استفاده کنید تا انتقال اثاثیه منزل تان بصورت ایمن صورت گیرد.

روش های حمل اثاثیه - باربری ایران بار

انتقال وسایل مهم منزل به صورت ویژه

برای انتقال اسباب و اثاثیه منزل که گران قیمت هستند و مهم است که سالم به مقصد برسد، حتما از شرکت های باربری مطمئن کمک بخواهید. بدین ترتیب شما می توانید سایر وسایل سبک را خودتان به محل جدید انتقال دهید. دفاتر اداری که دارای تجهیزات الکترونیکی مانند لپتاپ، دستگاه چاپ، فکس و غیره هستند، می توانند از افراد حرفه ای در زمینه حمل بار استفاده کنند. نکته قابل توجه این است که با توجه به معتبر بودن شرکت باربری حتما از خدمات بیمه آن شرکت نیز اطمینان حاصل کنید تا در صورت آسیب دیدن  خسارت وارده بر بار جبران شود.

شرکت باربری ایران بار، از شرکت های معتبر باربری در ایران است که بر اساس چارچوب تعهدات بیمه، سلامت بار شما را تضمین می کند. بدین ترتیب، هنگام رسیدن بار به مقصد رسید سلامت کالا به شما ارسال می گردد.

حمل اثاثیه در مسیرهای دور

اگر قصد دارید از محله قدیمی خود به محل جدیدی بروید و مسافت آن نسبتا دور است، توصیه می کنیم از شرکت های حمل و نقل بار برای انتقال وسایل تان کمک بخواهید. برای این کار بهتر است از یک کامیون بزرگ برای انتقال همه وسایل در یک مرحله استفاده کنید. البته انتخاب کامیون ممکن است بر هزینه، زمان حمل بار، سطح امنیت و عوامل دیگر تاثیر گذار باشد. در صورتی که حجم وسایل تان زیاد است و برای انتقال آن عجله دارید، انتخاب کامیون برای شما مناسب است.

کانتینرهای ذخیره سازی قابل حمل

استفاده از کانتیترهای ذخیره سازی قابل حمل که به آن کانتینر متحرک نیز می گویند یک گزینه عالی برای جابجایی های طولانی مدت است. این روش به شما امکان جابجایی و نگهداری هر نوع وسایل را می دهد. در صورت نیاز می توانید کانتینر خود را به راحتی در یک مکان امن نگهداری کنید یا آن را در مسیر ورودی خود نگه دارید تا بتوانید وقت خود را برای بارگیری و تخلیه مبلمان خود صرف کنید. با استفاده از کانتینر قابل حمل می توانید کنترل بیشتری بر نحوه بارگیری اقلام خود داشته باشید. حتی می توانید بارگیری را خودتان به تنهایی انجام دهید.

بهترین خدمات باربری با شرکت باربری ایران بار

حمل بار از خدماتی است که باید به صورت اصولی انجام شود و از سالم رسیدن آن اطمینان حاصل کرد. در این مقاله در مورد روش های حمل اثاثیه با شما صحبت کردیم. با توجه به لوازم و اثاثیه خود می توانید تصمیم بگیرید که چه نوع ماشین باربری برای شما مناسب است.

باربری ایران بار انواع خدمات باربری را به تمام نقاط ایران به صورت شبانه روزی انجام می دهد. این شرکت با استفاده از روش های بسته بندی اروپایی، تمام اثاثیه شما را از هر نوع خطر آسیب دیدگی احتمالی دور می کند.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *