نکاتی برای بسته‌بندی اثاثیه منزل در حمل با هواپیما

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل


نکاتی برای بسته‌بندی اثاثیه منزل در حمل با هواپیما

اگر قصد مهاجرت دارید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ شما چگونه بسته‌بندی و حمل کردن اثاث منزلتان به خارج از کشور است . اسباب کشی دارای مراحلی مختلفی است که حمل با هواپیما تا حدودی متفاوت و نیاز به گروهی متخصص دارد. از این رو در این مقاله تصمیم گرفتیم تا در مورد نکاتی برای بسته‌بندی اثاثیه منزل در حمل با هواپیما بیشتر صحبت کنیم.

انواع حمل و نقل شهری

فریت بار چیست

هواپیما به علت سرعت و ابعادی که دارد تقریبا هر نوع لوازمی را می‌تواند جابه‌جا کند و نیاز نیست هنگام مهاجرت لوازم خود را با پایین‌ترین قیمت به حراج بگذارید. بنابراین فریت بار هوایی برای کسانی مناسب است که قصد مهاجرت به یک کشور خارجی را دارند.

فریت بار بیشترین امنیت و سرعت را داشته و از محدودیت‌های کمتری هنگام حمل بار برخوردار است. شما می‌توانید صفر تا صد امور مربوط به بسته بندی اثاثیه منزل، تشریفات گمرکی، صدور بارنامه را به مجموعه باربری معتبر خود بسپارید. از مهم‌ترین مواردی که در فریت بار باید مد نظر گرفت بسته‌بندی دقیق و اصولی است. توجه داشته باشید بدون بسته‌بندی خوب نمی‌توان صد در صد تضمین کرد که بار به صورت کاملا سالم به مقصد خواهد رسید.

انواع روش های حمل و نقل برون شهری

حمل اثاثیه منزل به صورت هوایی

هنگام برنامه‌ریزی برای نقل مکان بین المللی، موارد بسیاری را باید مورد توجه قرار داد که یکی از پررنگ‌ترین آن‌ها، پروسه حمل و نقل لوازم و اثاثیه منزل شما است. نقل مکان کردن به خارج از کشور، هیجان انگیز است.

اما وقتی به جزئیات و ریزه کاری‌ها می رسیم، همه چیز شلوغ و بهم ریخته می‌شود. زمانی که اطمینان بار منتخب شما است خیالتان باید در کل پروسه راحت باشد. ما تمامی اثاث منزلتان را با تجهیزات به روزی که در اختیار داریم اصولی و طبق دستور العمل‌های هواپیمایی به صورت تخصصی بسته بندی گرده و به حمل آن می‌پردازیم.

اطمینان داشته باشید در اطمینان بار، در صورت نیاز جعبه‌های مستحکم صنعتی برای لوازم شکستنی موجود بوده و کارتن های محتوی ظروف شکستنی بر روی پالت‌های پلاستیکی مقاوم، توسط پرسنل با تجربه و آموزش دیده مسئول بخش بسته‌بندی این مجموعه بارگیری می‌شود.

بهترین شیوه بسته بندی اثاثیه منزل

در این صورت بارهای حساس لوازم منزل صحیح و سالم و با حداکثر امنیت به مقصد مورد نظر شما خواهد رسید. توجه داشته باشید که نقل مکان به خارج از کشور، برنامه ریزی زیادی را می‌طلبد و شما در این مسیر حتما به کمک یک شرکت حمل‌ونقل و باربری معتبر احتیاج دارید.

لوازم منزلتان با اصول ایمنی و استاندارد بین المللی حمل و نقل هوایی بست ‌بندی شده و در کارتن‌های مخصوص شرکت پک می‌شوند. برای اینکه کارتن‌ها انسجام بیشتری داشته باشد بر روی پالت پلاستیکی فیکس می‌شوند تا از آسیب احتمالی به بار کاملا جلوگیری شود .
بعد از اتمام بسته‌بندی و پالت بندی لوازم بار با استفاده از تجهیزات بارگیری در کامیونت گذاشته می‌شود و در نهایت بار به فرودگاه ارسال می‌شوند.
در باربری به هیچ عنوان تا اتمام کار چشم از لوازمتان نخواهند داشت. کارشناس جهت انجام امور گمرکی و تشریفات فرودگاهی به فرودگاه اعزام می شود تا به روند کار رسیدگی کنند.
بعد از انجام تمامی کارهای گمرکی و فرودگاهی بارنامه صادر شده و بار برای ارسال آماده می‌شود.
نکته بسیار مهم در این حوزه این است که بر حسب قانون در حوزه‌های قضایی، بیمه شامل محموله یا کالای که به خارج از کشور ارسال می‌شود خواهد شد. باربری ما برای حفظ آرامش شما و سایر مسایل همیشه بار تحویل داده شده را بیمه می‌کند.

بهترین روش های انبارداری

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته‌بندی اثاثیه برای حمل با هواپیما چگونه باید باشد

حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور به دلیل مسیری که طی می‌کند و آسیب‌هایی که ممکن است وارد شود باید برای اثاثیه کاملا بسته‌بندی مناسب و استاندارد حمل با هواپیما بر روی آن انجام شود. بنابراین برای اینکه از پرداخت هزینه گزاف جلوگیری کنید نیاز است تا بسته‌بندی لوازم را به متخصصین بپردازید.

زیرا هر گونه مشکل و یا سهل انگاری در انجام بسته‌بندی می‌تواند آسیب مادی و معنوی زیادی را متحمل فرستنده و یا گیرنده بار کند. بنابراین بسته‌بندی را می‌توان از مهم‌ترین مراحل ارسال هوایی اسباب و اثاثیه منزل به خارج از کشور دانست. یکی از مهم‌ترین و در عین ‌حال تعیین‌ کننده‌ترین مراحل حمل کالا، بسته‌بندی آن است.

نیاز است بدانید که یک بسته‌بندی مناسب باید استانداردهای روش حمل را در نظر بگیرد و در مورد هر دسته کالایی، می‌تواند استانداردهای متفاوتی وجود داشته باشد. نکاتی برای بسته‌بندی اثاثیه منزل در حمل با هواپیما که باید رعایت شود شامل نکات ذیل است:

بسته‌بندی بار هوایی باید طوری باشد که لوازم در داخل بسته و جعبه تکان نخورند.
وسایل شما بهتر است داخل کارتن محکم و یا صندوق‌های چوبی باشد.
بستن ظروف و وسایل شکستنی با نایلون حبابدار و ضربه گیر خطر شکستن را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.
بسته‌بندی لوازم منزل باید همزمان با بهترین قیمت، کاملا مطمئن، بهینه و مطابق محدودیت‌های حمل هوایی باشد.
فضای داخل جعبه باید با مواد سبک و ضربه گیر پر شود تا مانع آسیب دیدن لوازم گردد.

نیاز است تا لوازم حجیم در بسته مناسب قرار گیرد و یا لااقل با چندین لایه فوم و نایلون حباب دار مورد محافظت قرار گیرد.
بسته‌بندی مناسب کمک می‌کند تا در زمان حمل کالا توسط کارگر باربری و یا لیفتراک‌ها آسیبی به بار وارد نشود.

پایان

مقاله نکاتی برای بسته‌بندی اثاثیه منزل در حمل با هواپیما در این قسمت به پایان رسید. ما با تجربه‌ای که طی سال‌ها فعالیت در زمینه بسته‌بندی تخصصی بار جهت ارسال اسباب خانه کسب کرده‌ایم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های درج شده تماس بگیرید تا برآورد هزینه و در صورت نیاز برای کارشناسی از بار نیروی متخصص اطمینان بار اعزام شود.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *