خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل


خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

در هنگام اسباب کشی یکی از مهمترین و سخت ترین کارها جمع آوری و بسته بندی لوازم منزل است. هنگام جمع آوری وسایل باید دقت کافی را داشته باشید تا وسایل شما کمترین آسیب را ببیند. حتی میتوانید این کار را به افراد با حوصله و با تجربه در این زمینه بسپارید. ما در باربری اطمینان بار به راحتی میتوانیم شما را در این امر یاری کنیم. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله با روش های بسته بندی، بهترین روش بسته بندی اثاثیه منزل و همچنین هزینه بسته بندی وسایل منزل هنگام اسباب کشی آشنا شوید.

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران را به ما بسپارید تا با خیال راحت و بدون کوچکترین صدمه ای به بارها و لوازم شما کار جابجایی انجام شود. همچنین برای اطلاع از هزینه بسته بندی لوازم منزل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

انواع حمل و نقل شهری

بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی در تهران

یکی از دغدغه های اصلی کسانی که قصد اسباب کشی را دارند و همچنین افرادی که قصد مهاجرت را دارند جمع آوری وسایل و بسته بندی و یا نحوه بسته بندی وسایل است. بسته بندی صحیح از چهار جهت حائز اهمیت است:

بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت حمل و جابجایی آنها می شود.
بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، باعث عدم آسیب آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.
نوع بسته بندی اثاثیه در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند جای کمتری را اشغال می کنند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.
زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.

انواع روش های حمل و نقل برون شهری

انجام کلیه امور بسته بندی جهت اسباب کشی

اطمینان بار با سالها تجربه در ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی منازل آماده ارائه خدمات حرفه ای خود جهت بسته بندی اثاثیه منزل و وسایل اداره و شرکت ها و کارخانه ها است.
می توانید جهت بسته بندی صحیح لوازم لوکس و خاص خود مانند پیانو، یخچال های ساید و اشیاء عتیقه و قیمتی خود که نیاز به مهارت و دقت خاصی دارد از خدمات بسته بندی و جابجایی و حتی چیدن وسایل به همراه تضمین و گارانتی(خدمات VIP) تیک بار استفاده نمایید و سرعت و کیفیت در باربری را تجربه نمایید.
ما در باربری و اتوبار اطمینان بار خیال شما را از اضطراب و استرس های طبیعی مربوط به اسباب کشی و خستگی های ناشی از بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل آسوده می کنیم.

بهترین روش های انبارداری

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه مهم ترین مرحله در اسباب کشی و حمل و نقل بار می باشد. چرا که کوچکترین سهل انگاری در بسته بندی اثاثیه و بار باعث به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیری می شود.

همانطور که می دانید اسباب کشی کاری مهم و پر درد سر است. در دنیای امروز که بسیاری از افراد هر چند سال یکبار اقدام به اثاث کشی و جابجایی منزل و یا محل کار خود می کنند تا مکانی جدید را اجاره و یا خریداری کنند، سعی می کنند تا این کار را از طریق شرکتهای خدمات باربری انجام دهند.

اسباب کشی و خدمات باربری تهران مراحل گوناگونی دارد و هر یک به نوبه خود حائز اهمیت هستند. از همان ابتدا که مشتریان محترم تماس می گیرند می خواهند جهت رزرو این خدمات اقدام کنند تا پایان کار که در نهایت اسباب و اثاثیه در محل مورد نظر یعنی مقصد چیده می شوند، همه امور باید طبق روال و اصول پیش برود.

هزینه بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی

از جمله مهمترین این فاکتورها حجم و تعداد وسایل است. هر چه تعداد وسایل بیشتر باشد و نیاز به وقت و زمان بیشتری، و همچنین کارتن و لوازم بیشتر برای بسته بندی باشد هزینه بسته بندی هم افزایش پیدا می کند.
برای تعیین قیمت اسباب کشی وهزینه‌ حمل اثاثیه نیاز به بررسی کامل فرایند اسباب کشی دارد و به سختی می شود یک قیمت مشخص برای همه جابجایی‎ها تعیین کرد. شما چه بخواهید از یک طرف خیابان به طرف دیگر اسباب کشی کنید و یا بخواهید از غرب کشور به شرق آن بروید، باید چند عامل مهم در تعیین قیمت اسباب کشی موثرند را در نظر بگیریم مثل :

حجم اثاثیه و لوازم منزل
زمان و روز جابجایی
مسافت از مبدا تا مقصد
تعداد طبقات در مبدا جابجایی و در مقصد جابجایی
لوازم واقلام پر هزینه مثل: ساید بای ساید، پیانو و…….

 

قیمت و هزینه بسته بندی اثاثیه منزل (تعرفه بسته بندی )

نحوه اصولی بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل هنگام نقل مکان، موجب آسایش و راحتی در اثاث کشی و چیدمان وسایل در مکان جدید می‌شود. بسته بندی اثاثیه منزل برای بعضی افراد ممکن است یک یا دو بار در سال باشد، و برای بعضی دیگر یک بار برای همیشه. خدمات مرتبط بسته بندی اسباب کشی برای افرادی که توانایی و زمان جمع آوری و بسته بندی اثاثیه منزل را هنگام اسباب کشی ندارند، بسیار کاربردی است.

بسته بندی اثاثیه شرکت ها و ادارات و فروشگاهها

شرکت اطمینان بار کلیه ی اثاثیه ی شرکت ها و ادارات اعم از تجهیزات اداری، مبلمان و میز و صندلی، انواع گاو صندوق، انواع دستگاهها و تجهیزات شرکت ها و تولیدی ها و تمامی وسایل و لوازم فروشگاهی را با مدرن ترین روش و جدید ترین وسایل، بسته بندی می نماید.

قیمت لوازم و تجهیزات بسته بندی

بسته بندی خرده ریزها و لوازم داخل کابینت های آشپزخانه و کمدهای لباس کارساده ولی خسته کننده ای است. روزهای متوالی وقت برای جمع آوری خرده ریزها صرف می شود که چندان خوشایند نیست.
شرکت خدمات اسباب کشی با اعزام کارگر باربری ماهر، بسته بندی اثاثیه منزل را به صورت صحیح و اصولی انجام می دهد. کارتن های استفاده شده همگی نو و ۵ لایه و دارای ابعاد مخصوص بسته بندی اثاثیه منزل هستند.
کارتن های حجیم و محکم، تنها وسیله بسته بندی اثاثیه منزل نیستند! لوازم و تجهیزات بسیاری برای بسته بندی بار استفاده می شوند که برای محافظت ازاثاثیه ضروری هستند.
هزینه بسته بندی اثاثیه منزل ارتباط مستقیم با لوازم بسته بندی دارد. به این ترتیب نمی توان مبلغ ثابت و مشحصی را برای هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در همه مناطق در نظر گرفت. در واقع این مقدار وسایل و اثاثیه منزل است که تعیین کننده نوع و تعداد کارتن و دیگر وسایل بسته بندی است.

بسته بندی تخصصی اثاثیه توسط شرکت باربری

شرکت های باربری و اتوبار ،باید در زمینه ی خدمات بسته بندی اثاثیه، کاملا حرفه ای می باشند. به طوری که بتوانند در کمترین زمان ممکن کار بسته بندی را انجام دهند.

هر یک از این موارد نیز به شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شوند که بسته بندی موارد مربوطه آنها نیز به نوبه خود اهمیت زیادی دارد. برای مثال بسته بندی اثاثیه منزل می تواند شامل بخش های مختلفی شود. از جمله:

وسایل و لوازم آشپزخانه (به ویژه بسته بندی لوازم شکستنی)
لوازم روشنایی مانند لامپ ها، لوستر و غیره
لوازم اتاق خواب، سیسمونی کودک، لباس، پوشاک و غیره.
انواع مبل، میز و صندلی های پذیرایی، آشپزخانه، نشیمن و غیره.
لوازم خانگی از جمله بسته بندی انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره
لوازم صوتی تصویری و یا کامپیوترها

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل

شرکت بسته بندی اثاثیه

اگر قصد بسته بندی اثاثیه منزل و یا محیط کار خود را دارید، فقط کافیست با شرکت های باربری که کار بسته بندی اثاثیه را انجام می دهند تماس حاصل نمایید. شرکت های باربری به صورت کاملا حرفه ای و بدون اسیب رساندن به اثاثیه شما، وسایلتان را در کمترین زمان ممکن بسته بندی می نمایند. به طوری که هنگام چیدمان ،اصلا دچار سردرگمی و خستگی نشوید.

بسته بندی جهیزیه عروس

آماده سازی جهیزیه عروس جهت اسباب کشی و حمل بار نیز اهمیت زیادی دارد. زوج های جوان معمولا مایلند که به فاصله مدت کمی از ازدواج شان بتوانند به سرعت جهیزیه را جهت آغاز یک زندگی جدید و مشترک، به محل زندگی خود ارسال کنند.

طبیعتا بسته بندی صحیح جهیزیه نوعروسان می تواند کمک بزرگی به سالم رساندن آنها کند. به خصوص اینکه بسیاری از وسایل و اثاثیه ای که جهیزیه عروس را تشکیل می دهند در واقع لوازم شکستنی و حساس و قیمتی هستند. به همین جهت لازم است که با استفاده از بهترین لوازم مخصوص بسته بندی و بصورت کاملا حرفه ای آماده سازی و بسته بندی شوند.
بسته بندی جهیزیه عروس باید بسیار شکیل و تمیز انجام شود. شرکت اطمینان بار بسته بندی جهیزیه عروس را با تجهیزاتی از قبیل کارتن های چند لایه، کارتن های رگال دار، لیبل، استرچ رپ، بابل رپ و….توسط کارگران ماهر انجام می دهد. اگر قصد بسته بندی جهیزیه به شیوه ی نوین دارید، با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .

بسته بندی اثاثیه و وسایل سنگین

همیشه در حین اسباب کشی و حمل و نقل وسایلی هستند که سنگین و یا به اصطلاح بدبار میباشند. بسته بندی اینگونه وسایل نیازمند است.از جمله ی این وسایل می توان به مبلمان، انواع لوستر و چراغهای تزیینی، انواع پیانو و…این اشاره نمود. کار بسته بندی اینگونه وسایل با دقت تمام و با شیوه های مدرن انجام خواهد شد.

 

بهترین روش بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل و شرکت برای اسباب کشی

بسته بندی اسباب کشی و اثاث کشی منزل و شرکت جزو اساسی ترین مراحل کار حمل و نقل اثاثیه می باشد که درصورت عدم دقت و نداشتن تجربه لازم موجب خسارت های سنگین و بعضا غیرقایل جبران می باشد. بهترین کار برای اثاث کشی مطمئن و به دور از هرگونه نگرانی استفاده از تجهیزات باکیفیت و استاندارد و بلد بودن نحوه بسته بندی بار می باشد که باربری تهران به عالی ترین شکل ممکن تمام این امور را برای شما انجام می دهد.

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی لوازم منزل

استفاده و بکارگیری کارتن های۳ لایه و ۵ لایه با مقاومت بار برای بسته بندی اثاثیه حساس و شکستنی
وکیوم کوچک و بزرگ شامل بابل رپ { فوم ضربه گیر} – استرچ رپ { سلفون }
نایلون های حباب دار
چسب پهن ۵ سانتی و باکیفیت
ساک رختخواب
منگنه، روزنامه باطله و ماژیک

کارگر بسته بندی لوازم منزل

کارگر بسته بندی اسباب کشی، بسته بندی اسباب و اثاثیه بصورت حرفه‌ای نیازمند استفاده از کارگران و افراد متخصص و علاوه بر آن متعهد و مسئولیت پذیر است. افرادی که به نوع بسته بندی وسایل متناسب با جنس و وزن آنها اشراف کامل داشته و با حوصله و دقت اوصول انجام کار را بداند. بنابراین اصلی ترین عنصر انجام کار در بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل استفاده از افراد کاربلد است.
برای استفاده از خدمات کارگر بسته بندی و اطلاع از هزینه کارگر برای بسته بندی لوازم منزل با ما تماس بگیرید.

مزایای خدمات بسته بندی شرکت های باربری تهران

هیچ گونه آسیب یا فشاری به بدن شما وارد نمی شود .
لوازم شما گم نمی شوند.
نیازی به کمک سایر اعضای خانواده و یا همکاران شما نخواهد بود.
در مدت زمان تعیین شده کار اثاث کشی به پایان می رسد.
وسایل بزرگ به راحتی توسط کارگران جابجا شده و در طول حمل و نقل آسیبی وارد نمی شود.
حتی در صورتی که قصد حمل بار به شهرستان را دارید، باز هم آسیبی به وسایل شما وارد نخواهد شد.
با وجود بارنامه و بیمه باربری که توسط بسیاری از شرکتهای معتبر اتوبار تهران صادر می شود، دیگر جای نگرانی نخواهد بود.
حتی از لحاظ هزینه ها نیز برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *